vrijdag 3 maart 2017

Hoppen met Kimya

Hallo allemaal!


Het is weer tijd voor een bloghop met Kimya!


Deze keer kregen we als uitdaging een stroopwafelzakje

Nou dat is niet echt makkelijk kan ik je vertellen..ik heb er "kaarten" van gemaakt.


Als het goed is ben je via het kimya blog hier gekomen en heb je de mooie creatie van Miriam kunnen bewonderen. Vergeet niet om overal een reactie achter te laten als je kans wil maken op de prijs!






Ik heb er een kaart ingemaakt die je eruit kan draaien. het afdrukje heb ik gekleurd met faber castell.




En in deze een losse kaart waar je jouw wens op kan schrijven.
Dit afdrukje is gekleurd met twinkling h2o.

Vergeet niet een reactie achter te laten hop lekker verder naar het blog van Martine

dankjewel voor het langshoppen en veel plezier nog!

Liefs, Desiree



28 opmerkingen:

  1. Wat prachtig en dat van een stroopwafelzakje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk gemaakt en super mooi ingekleurd zeg.
    heel leuk idee om te maken.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem leuk...ook je kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerste wat ik dacht van het zakje was: "OMG hoe maak je hier iets uit?" Ik snap je moeilijkheid wel . Het is je wel heel erg goed gelukt! Mooi geworden en slim bedacht!

    Ik hop weer verder,
    Groetjes
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aan dit project vind ik vooral de turquoise kleur heel mooi die door het hele project vind verwerkt is.
    En de afbeeldingen zijn heel leuk!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oohh die kleuren zijn geweldig. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creaties gemaakt Desiree! De kleur springt er mooi uit! Super dat je dit kan maken met oa. een stroopwafelzakje en nog vele mooie Kimya artikelen! De afdrukjes zijn Super mooi ingekleurd dat maakt het geheel bijzonder mooi af!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Desiree! Groetjes. Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk zeg, en wat een gave kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooi gemaakt!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi! Je moet maar op het idee komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi! Je moet maar op het idee komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig, wat een mooi project.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat je al niet kan doen met een zakken knap gedaan. Groeten JOlan Da

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie kaart met hele mooie kleurtjes passend bij het thema. Goed gevonden om het zakje zo te verwerken

    BeantwoordenVerwijderen