vrijdag 6 mei 2016

Bloghop Kimya!

Hallo allemaal!!



Het is weer tijd voor onze bloghop!. Deze keer hebben we allemaal een kraftdoosje en notitieboekje gepimpt en ze zijn echt allemaal zo verschillend geworden, zo leuk om te zien!


Als het goed is ben je bij mij terecht gekomen via het blog van


                                                              ESTHER


Dit is mijn creatie geworden! Ik heb er een receptenboekje van gemaakt met een doosje om recepten in te bewaren.














Ik heb er een receptenboekje van gemaakt met een indeling van voor-, hoofd- en nagerecht. De labels heb ik vastgezet met een knijpertje. De pocket op de voorpagina heb ik gemaakt met behulp van een mal van DDBD.

Vergeet niet om hier een reactie achter te laten en hop dan snel verder naar het blog van



Als je overal een reactie achterlaat maak je kans op een mooie prijs beschikbaar gesteld door Femke van Kimya

Liefs, Desiree


Gebruikte materialen:





34 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een apart idee zeg om er een receptenboekje van te maken.Je het het geheel ook mooi sereen gehouden,heel mooi!!groetjes en fijne dag Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sometimes less is more. Dat is hier zeker het geval.
    Hier zou ik ook met veel plezier mijn favoriete gerechten in opschrijven. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee zo allemaal hetzelfde uitgangspunt. Geeft mij altijd een hoop inspiratie.
    Deze uitwerking ook weer zo mooi. Prachtig papier gebruikt. En een super leuk idee,
    groeten,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow,dit is weer heel wat anders,wat een leuk idee.mooie kleuren,en lay out,en mooi met de labeltjes,bedankt voor het idee,heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg Leuk! en dit is ook een super gaaf idee!

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een topidee om er een receptenboekje van te maken. Supermooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn eerste reactie is: "OOOH WAT GAAF! Dat inspireert mij om een boekje te maken voor mijn kruiden e.d. Die ik geplant heb."

    Geweldig idee!

    Ik hop weer verder.

    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi design enbhet idee van recepten erin doen echt leuk. Ik vind het subtiel maar toch uitnodigend gedaan.
    Leuk bedacht.
    Fijn weekend en groetjes van Arinda

    Hop naar het volgende blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig idee om er een receptenboekje van te maken. Je hebt gebruik gemaakt van mooi papier en andere mooie spulletjes...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stijlvol geheel heb je er van gemaakt. Mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stijlvol geheel heb je er van gemaakt. Mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een leuk idee, mooi gemaakt. Groetjes Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk idee om er een recepten in te bewaren. Gr Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee zo'n receptenboekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super "lekker" idee, een recepten boek komt altijd van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha die Desiree wat heb je je weer laten gaan met deze mooie creatie en een super gaaf idee een recepten boekje . Ik geniet er weer van al die mooie creatieve ideetjes.
    Ik hop weer verder
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk idee Desiree, om er een receptenboekje van te maken! Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog een ander idee..... wooww wat leuk . Nu nog een project met tijd......:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog een ander idee..... wooww wat leuk . Nu nog een project met tijd......:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig idee. Leuk om voor mijn dochter te maen, zij is gek van koken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig, dit mooie idee, wat een schitterende creatie heb je er weer van gemaakt.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geniaal idee, die labels gebruiken als tabjes! Nooit meer te weinig ruimte!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk gedaan! En het papier dat je gebruikt hebt is ideaal voor een receptenboekje! Ik moet me bij Wendy hierboven aansluiten, die labels als tabjes, werkelijk een super idee! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ziet er leuk uit en leuk idee om de labels als bladwijzer's te gebruiken leuke blog hop groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg mooi gedaan! Erg leuk idee om je tags zo te gebruiken!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat slim om er een gerechtenboek van te maken! Hij is alleen zo mooi dat die bijna zonde is om naast je te hebben liggen als er iets gebeurt met koken haha.
    Ook tof hoe je met de labels de gerechten indeeld, creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig gedaan! Staan er al lekkere recepten in?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooi cadeau voor iemand die graag kookt. Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ook weer leuk, en weer eens wat anders een receptenboekje. Super geinig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. mooi, en niet zo druk en dat is erg handig voor een receptenboek. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat mooi zeg en zo'n leuk idee ! Dat is echt een erg mooi kadootje !
    Ik ben via je FB op je blog terecht en volger geworden hoor!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen