Volgers

donderdag 7 april 2016

happy birthday

Hallo allemaal,


Vandaag is het weer mijn beurt om jullie te inspireren. Deze keer heb ik een cadeautasje gepimpt, maar toen ik het klaar had bleek dat Femke deze niet meer in haar shop  heeft, volgens mij alleen een kleiner formaat. Toch wil ik hem graag laten zien.













Het tasje heb ik eerst beplakt met bruin dp papier en daarna met Dp papier van maja design.



Het afdrukje heb ik gekleurd met faber castell


En daarna natuurlijk het pimpen met lint, knoopjes, bloemen, labels, hangers, enz


Wist je dat Kimya ook deze zelfklevende rondjes verkoopt voor om de gaatjes..




Achterop wat lint een etiket en een hartje.

Hieronder vindt je alle artikelen die ik gebruikt heb en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Liefs, Desiree

Nieuw; parelballetjes, oud: stempel

3 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie, leuk dat je meedoet aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Desiree
    Dit is een prachtig cadeautasje en je hebt Tilda zo mooi ingekleurd.
    Ik weet dat je meedoet maar je hebt je eigen link eronder gezet in je blogbericht ipv die van CraftAddiction.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super tof dat je meedoet met onze 'Cadeauverpakking' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen