Volgers

woensdag 9 december 2015

The magic of christmas

Hallo allemaal,
Dit kaartje heb ik gemaakt voor anreda, neem eens een kijkje in deze leuke webshop!

Tevens is dit  mijn tweede kaartje als gastdesigner voor all about magnolia en het thema is deze keer kerst, nou dat moet wel goed komen toch?



Dit is mijn kaartje.

Tilda heb ik gekleurd met faber castell

Liefs, Desiree

Gebruikte materialen uit de webshop van Anreda: http://www.anreda.nl/a-39097719/tekst/clear-stamps-banner-text/ Cutting & Embossing stencil ijskristal nr.3 Creatables Chinese roos- LR0163

Challenge:




http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/2015/12/challenge-115-new-dt-members-and-prize.html
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2015/12/anmacreatief-challenge-51-december-2015.html

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart Desiree. Tilda is erg mooi ingekleurd vind ik en wat leuk om dat dp een beetje om te laten krullen.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Desiree, dank je wel om mee te doen met onze challenge.
    Groetjes, Veerle DT - Addicted To Stamps

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje Desiree. Ben meteen maar volger geworden!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Desiree! Dank je wel voor het meedoen bij AnMa Creatief!
    Gezellige kerstdagen en alle goeds voor 2016!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen