Volgers

donderdag 17 december 2015

Kersthoppen met Kimya!!


Hallo allemaal!

Vandaag gaan we bloghoppen met Kimya! We hebben deze keer allemaal een pocketletter gemaakt. 

Dit is de mijne geworden, leuk om te doen voor een keer, maar ik vindt kaarten en cadeautjes toch echt veel leuker om te maken. 

Als het goed is ben je via het blog van Jolanda bij mij terecht gekomen en ga je na mijn blog naar het blog van Cin.
Vergeet niet om kans te maken op een mooie prijs bij iedereen een reactie achter te laten!










Leuk dat je langskwam, vergeet je reactie niet!!

Liefs, Desiree

19 opmerkingen:

  1. Tof! Gaaf dat je het lint effect overal laat terugkomen.
    Ook het kleurgebruik van het lichtgrijze en rood spreekt mij wel aan.
    Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al prachtig gemaakt, leuk dat kleine zakje erop.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW wat een mooie pocket letter en dat kleine zakje erop zooooo lief.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi gemaakt.Ik ben zelf ook niet zo van de pocketletters, maar kan wel genieten van de mooie creaties zoals deze
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks dat het niet jouw ding is vind ik hem schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi met de ster over 4 vakjes vedeeld. En het zakje me de kerstman vind ik ook erg leuk geworden.Toppie pocketletter.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Desiree,
    Geweldig leuke pocketletter.
    Gezellig dat bloghoppen ik kijk mijn ogen uit met
    al die leuke ideetjes.
    Ik hop weer verder
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ondanks dat het niet echt je ding is heb je er wel wat moois vangemaakt leuk ook die zakjes er bij verwerkt

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het kraft met rood blijft mooi super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke pocket letter. Ik hou van de Scandinavische sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi deze sfeer pocketletter!
    Prachtige plaatjes, leuke kraft zakjes een mooie combinatie samen met leuke kerst dingetjes zaolshet kerstmanhoofdje.
    Fijne feestdagen
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een rustig mooi kaart is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen