Volgers

donderdag 22 oktober 2015

Hoppen!!!

Hallo allemaal,

We gaan weer hoppen met Kimya! Hoe leuk is dat.....

We hebben allemaal een klembord gepimpt, de bedoeling is dat je even iedereen van het design team een bezoekje brengt en ook overal een reactie achterlaat, om kans te maken op de mooie prijs!
Dit is mijn klembord geworden.



de volgende materialen uit de webshop heb ik gebruikt:
klembord
organza lint snowflake
mini knijper
jute touw
glazen mini flesje
kraft label ster



Als het goed is kom je via het blog van Cin bij mij terecht en van hieruit hop je door naar Lianne.

Vergeet niet om overal te reageren om kans te maken op deze gave prijs!






Liefs, Desiree

28 opmerkingen:

  1. Zooo anders dan de voorgaande, rustiger, maar heeeel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw helemaal mijn style met de engeltjes. Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer heel mooi stukje rustiger maar nog super mooi.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi romantisch klembord!
    Vind de 'toef' linksonder helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, ik zag al dat het romantisch werd genoemd. Nou dat vind ik ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi die vintage uitvoering! Gauw verder dan kan ik aan de knutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze uitvoering is ook schitterend Desiree. Echt heeeeel erg mooi.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, echt heel mooi, super leuk gedaan zo het flesje met de pareltjes tussen de mooie bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Juist de eenvoud maakt deze mooi, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en rustig bord....heel sereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een elegant klembord...heel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een erg gave creatie, ik vind het geweldig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fantastische sfeer heb je met deze uitvoering neergezet! zo anders dan de borden die we hier voor hebben gezien. Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Desiree,
    Geweldig schitterende vintage sfeer op het mooie gepimpte klembord.
    Zoveel te zien ik kijk mijn oogjes uit.
    Ik hop weer eens verder.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is ook weer prachtig! Heel mooi gedaan! Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is ook weer zo mooi. en leuk om te zien dat er op veel klembord van die kleine flesjes zitten, kijkgenot dank je wel. Ga weer verder hoppen groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig bord is het geworden. Klassieke kerst, daar hou ik van

    BeantwoordenVerwijderen