woensdag 23 september 2015

3 jaar

hallo allemaal,

Een stoere verjaardagskaart voor mijn neefje die drie jaar is geworden!

De basis heb ik van kraftpapier gemaakt en daarop dp papier in de stijl die past bij het afdrukje van magnolia. Ik heb het afdrukje gekleurd met faber castell.

Het labelen het kraft etiket zijn van kimya. De vuurtoren heb ik ook uit het dp papier geknipt en de schelpen komen van het texelse strand.

Eigenlijk een heel simpel kaartje maar Tjeerd was er blij mee!

Groetjes Desiree



5 opmerkingen:

  1. Een prachtige stoere kaart voor tjeerd!!
    Mooi hoor.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En daar doen we het toch voor Desiree. Een leuke stoere jongenskaart en ik snap dat je neefje er blij mee was. Een stoere zeebonk en échte schelpen op je kaart, welk jongetje wil dat nu niet ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig tafereeltje heb je ervan gemaakt, lekkere stoere kleuren.
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Heel mooi kaartje en mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hele stoere en gave kaart met heel veel mooie details, Desiree!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen