Volgers

donderdag 5 maart 2015

van harte

Hoi Hoi

Vandaag wil ik jullie een mini tasje met venster laten zien wat ik gemaakt heb voor het blog van Kimya. Het tasje is 15 bij 11 cm en echt superschattig.

Bovenaan heb ik rozenband met pareltjes gebruikt en een kraft sticker met van harte

Aan de zijkant heb ik twee labels bevestigd en in 1 heb ik een bindertje gebruikt met de tekst especially for you.

Het dp papier is van stampin up en Tilda heb ik gekleurd met twinkling h2o.



Al deze leuke spulletjes kun je vinden in de webshop van Kimya of tijdens de knotsgekke kaarten dagen in Den Bosch op 5-6-7 maart in de stand van Kimya.

Liefs, Desiree


2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Wat mooi opgepimpt. super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen