vrijdag 27 februari 2015

van harte gefeliciteerd!

Hallo!!


Wat een heerlijk weertje is het, de lente is in aantocht. De bolletjes komen al uit de grond, daar wordt je toch vrolijk van....

Ik heb een verjaardagskaartje gemaakt voor de dochter van een vriendin met een grote tas met knutselspullen erbij. Ze was er zo blij mee.



In mijn vorige post schreef ik dat ik ook wel een beetje verslaafd ben aan haken op het moment, Ik ben met verschillende dingen bezig, maar wat ik toch wel erg mooi vindt worden is dit deken.

Leuk dat je langskwam en geniet van het heerlijke weer.

Liefs, Desiree



8 opmerkingen:

  1. Weer een bjoetie van een kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Weer een pracht van een kaart. Supermooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met tilda met de hartjes.
    Mooie bloementoef.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart zeg !!
    Dank voor het meedoen aan de challenge bij TFMC.
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card! Thanks for joining us at Magnolia Licious.

    Hugs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card, Desiree. Wonderful colourig of this adorable Tilda. Very lovely designer papers and beautiful embellishments--the laces are to die for.
    Thanks for joining us at the Magnolia-licious Challenge.
    hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart heb je gemaakt met leuke details. Bedankt voor je deelname bij Time For Magnolia. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card. Thanks for playing with us at Simply Magnolia.
    Hugs,
    Jill

    BeantwoordenVerwijderen