maandag 22 december 2014

Bloghoppen met Kimya!!

Hallo allemaal,



onze eerste bloghop met alle Kimya designteam leden. We willen jullie graag laten zien wat je zoal kunt maken van de harde kraftdoosjes van Kimya. Ze zijn er in vele soorten en maten!!

Hop langs alle blogs van de designteam leden en laat overal een reactie achter. Uiteindelijk kom je terug op het kimya blog en laat je ook daar een reactie achter.
Femke verloot onder alle bloghoppers een mooi pakket!! Je kunt hoppen van 22 t/m 24 december.

Hieronder zie je alle teamleden die meedoen met de bloghop!



Martine Bosman
Noriko Stam van der Veen
Tiets Wolfard Tjoelker...
Cin Plasse
Desiree Clijsen-Mahieu
Sandra van Kleef
Janet Blaauw
Elly Van Trappen-van Den Berg
Esther Yacinthe Versluis-Burggraaf
Jolanda Nuijens
Sandra Rietveld-Massen
Margreet Van Wolfswinkel Marchal
Kimyablog

Als het goed is kom je op mijn blog via het blog van Cin Plasse.

En dit is mijn creatie!









ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:

harde kraftdoosjes
masking tape
breed jute lint
diverse lintjes
clear stempels Joy!
loonzakjes



Via mijn blog hop je nu verder naar het blog van Sandra van Kleef.
Maar vergeet vooral niet om overal een reactie achter te laten om kans te maken op de mooie prijs!!

Leuk dat je langs kwam hoppen en ik wens je alvast hele fijne kerstdagen!

Liefs, Desiree




Challenges: http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2014/12/time-for-magnolia-challenge-77-anything.html
http://duymelot.blogspot.nl/2014/12/scroll-voor-nieuwe-berichten-naar.html

35 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n mooi projectje. Goed gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk ook de kerstboom aan de binnenkant vind ik erg leuk gepimpt simpel maar mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan, wat een inspiratie hebben jullie zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook alweer zo'n prachtig doosje.. werkelijk heel mooi.... ik kijk mijn ogen uit op deze hop....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kerstdoosje, niet te druk. Erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi Desiree! precies zoals jij het maakt! Romantisch en rustiek... top doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW Desiree wat een schitterende creatie. Dat geeft een hoop inspiratie.
    Ik ben gek op doosjes.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om weer 'ns een Magnolia creatie tegen te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gemaakt en leuke items er in verwerkt.
    Groetjes Ismel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog zo,n mooie creatie
    een lust voor het oog
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige uitwerking. Mooie stempels ( vooral die hele grote)
    Groeten,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige creatie!!
    Zoveel moois om te bekijken.
    Fijne kerstdagen toegewenst.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig doosje met mooie mallen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. thjeetje zeg deze is ook al zo mooi...... super leuk gedaan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig projectje! Erg leuk om de verschillende uitwerkingen te zien met de doosjes.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk dat ze allemaal zo verschillend zijn !
    Dit ziet er ook weer goed uit ....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi zeg, en weer zo anders allemaal..!!
    Gr Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze is ook al weer zo leuk geworden, de binnenkant is ook geweldig
    Groetjes Henneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zeg, wat kan je er toch met doosjes !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk! En geweldig: dat "doosje met kerstboom" in het doosje. Bedankt voor het delen van je creatie.
    Hartelijke groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Desiree, wat een leuk idee om een doosje zo aan de binnenkant te versieren... super gaaf.. en bedankt voor het delen... Ik neem het idee mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook jou blog kon ik nog niet. Leuk om er zo achter te komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook dit is een superleuk doosje.
    Wat hebben jullie toch allemaal verschillende ideetjes.
    Super om te zien!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Moet toch een genot zijn om zoiets te krijgen (of te maken).

    Fijne dagen en groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi doosje!!! Ik vind die tekststempel zo leuk! Die wil ik ook!!! Ik blijf echt kijken naar het doosje en steeds nieuwe dingen ontdekken, goed gedaan. En dan die binnenkant, zo leuk gedaan met die aparte vakjes! Echt een inspiratie!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Desiree
    Prachtig doosje
    leuk om weer eens te hoppen langs al jullie geweldige creaties met de mooie spulletjes van Kimya het is weer genieten van al dat moois.
    Ik hop weer eens verder
    Fijne Kerst
    Xxx
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw! Ook een supermooie.....dat hoppen word zo wel direct een to do lijst erbij.....
    ik vind het wel ff lekker zo na al de drukte.....nog ff op gemak bijkomen
    de ovale mal die je voor op hebt gebruikt stond toevallig al op mij Heb - lijst. ....

    BeantwoordenVerwijderen