Volgers

donderdag 6 november 2014

Kerst

Hallo allemaal,


Hie ben ik weer met een kaartje voor het blog cards2create. Ja je leest het goed een nieuwe naam voor het hobbyhomeblog.

Ik heb dit keer weer een kerstkaartje voor jullie, want ik moet echt mijn voorraadje gaan maken

Vandaag maar een kort berichtje, want ik ga gauw verder met mijn creatie voor mijn neefje die vandaag geboren is.

Mocht je nog naar de kreadoe gaan, veel plezier! En wie weet komen we elkaar tegen. Zaterdag help ik een dagje bij Kimya verpakkingen. Ik heb er zin in!

Liefs, Desiree

6 opmerkingen:

  1. Prachtig nostalgisch kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ben ik natuurlijk ook direct even op jou blog gaan kijken!
    Jij maakt ook hele mooie kaarten! En ben benieuwd naar al je kaartjes dus ik ben nog wel even zoet denk op jou blog haha!

    Liefs Rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Desiree. Wat maak je prachtige kaarten, daar wil ik niets meer van missen, dus ik word meteen je volger. En dank je voor het welkom in het team.
    lieve gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen