Volgers

donderdag 9 oktober 2014

wintertime

Hallo allemaal,

Vandaag een kerstkaartje, ik heb er (pas) vier gemaakt.....Deze is ook te zien op het blog van Hobbyhome, daar vindt je ook de link naar de gebruikte artikelen en mocht je nog iets nodig hebben kijk dan eens in de webshop van hobbyhome, daar is het nu grote opruiming!!




Ik heb tilda gekleurd met twinkling h20, wil je weten welke kleurtjes meldt dat dan even in je reactie dan zoek ik het op


Bedankt voor het langskomen en een fijne dag vandaag!
Liefs, Desiree


9 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje. Mooi in die gedempte tinten. Ik vind ook de achtergrond bij Tilda mooi gemaakt Desiree of heb je op dp gestempeld?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Miranda, de achtergrond heb ik ook gekleurd met twinkling h2o.
      Groetjes Desiree

      Verwijderen
  2. Heel mooi lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi wat een geweldig leuke kaart
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt. Mooi met dat kraft.
    Leuk dat je mee doet bij de De Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful card Desiree, love your choice of image, your layout and wonderful attention to detail. Thank you for coming over to play with us at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart!
    Leuk dat je mee doet met de challenge van de Creatieve Zebra.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! Ik ben gek op magnolia!! <3
    Ik ben gelijk je nieuwe volger geworden!!

    Liefs rosa (DT DCZ)

    BeantwoordenVerwijderen