Volgers

vrijdag 24 oktober 2014

Dt call

Hallo lieve allemaal,

Dit keer heb ik een kaartje gemaakt voor de Dt call bij Whimsy stamps. Ik vindt deze stempels echt zo leuk en lief en dan vooral de wee stempels.
Je kunt er zo'n mooie kaarten mee maken dat ik dacht ik waag een gokje, want wie niet waagt wie niet wint!

Hello dear all,

This time I made ​​a card for the DT call at Whimsy stamps. I find these stamps really so nice and sweet, especially the wee stamps.
You can make such a beautiful note cards I thought I'd take a chance, because nothing ventured nothing gained!

En dit is mijn kaartje geworden. Ik heb silver fairy gebruikt..
And this has become my card. I have used silver fairy ..


Ik heb haar natuurlijk gekleurd met twinkling h2o

I have naturally colored her with twinkling h2o

en de lintjes en het flesje komen uit de webshop van Kimya
And the ribbons and the bottle come from the shop of Kimya 



Nog twee creaties met whimsy stempels
Two more creations with whimsy stamps





Groetjes Desiree

Challenge:http://ppinkydollschallenge.blogspot.nl/2014/10/challenge-4-winners-new-designers.html
                 http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ lint/parels/glitter

14 opmerkingen:

  1. Wow Desiree, ik ben meteen hoteldebotel van je bovenste kaart. Die is móói....aah. Práchtig...alles erop en eraan...
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super gaaf!!! Echt prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Desiree,
    Wat een schitterende kaart en je hebt helemaal gelijk de stempels zijn geweldig leuk .
    Succes ik zal voor je duimen
    Xxx
    Fijn weekend
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten heb je gemaakt. Succes bij de DT call

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooie kaart(en)! Wat zijn die stempels leuk! Succes bij de DT call, wat mij betreft maak je een goede kans. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Love it meid..

    Je hebt echt prachtige dingen gemaakt.

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Desiree,

    Je kaartjes zijn super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous cards, beautiful details. Thank you for entering our DT call.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn je kaartjes mooi ,het zijn echt schatjes die whimsy stempels.
    Leuk dat je mee doet bij het Scr@p-Cards challenge blog.
    DT Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Desiree,
    wat zijn je kaartjes super mooi
    ook het challenge kaartje is prachtig
    fijn dat je meedoet aan de bingo challenge van scr@p-cards
    liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaarten Desiree en succes met de DTcall!!
    Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a beautiful project and perfect embellishments. Elegant. Thank you for playing with the Ppinkydolls. Penny (Ppinkydolls DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wow, just gorgeous. I think I have this stamp, they are so so cute! Thank you for playing along in our challenge at Ppinkydolls. I hope you join us again next week for a new challenge. Good Luck! ~ Lizzy DT

    BeantwoordenVerwijderen