Volgers

donderdag 11 september 2014

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen op het blog van hobbyhome.
Ik heb mijn kaartje dit keer heel simpel gehouden, soms vindt ik dat gewoon toch het mooiste.. BEn uren aan het schuiven geweest met bloemetjes, enz, maar ik was steeds niet tevreden.


Het papier wat ik gebruikt heb is van magnolia en de stempel van whimsy. ik heb haar natuurlijk weer gekleurd met twinkling h20.


FIjne dag allemaal en leuk dat je even langskwam.

Liefs, Desiree


6 opmerkingen:

  1. Hoi Desiree,
    Wat een leukerd heb je gemaakt mooi designpapier ook
    Liefs en Creatiefs
    XX
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig Desiree en ook weer supers ingekleurd!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwww wat een supermooie kaart en bedankt voor je deelname aan Duymelot-challenge! Succes! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love it je hebt er iets moois van gemaakt !

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen