Volgers

maandag 29 september 2014

80 jaar!

Lieve allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn oma, die binnenkort 80 jaar wordt. Wat een leeftijd, he. Om het te vieren gaan we lekker uit eten met kleinkinderen en achterkleinkinderen. Helaas leven haar eigen dochter (mijn moeder) en zoon niet meer.

Ik  heb er een vintage kaartje van gemaakt, met een foto erop met opa en oma en mijn zus en ik. OO wat is dat lang geleden.

Ik hoop dat ze er blij mee is, ik vindt hem wel mooi geworden.

Liefs, Desiree


Challenge: http://wlvc.blogspot.nl/2014/09/challenge-nr-32-en-random-winnaar-31.html

9 opmerkingen:

  1. Hij is zeker weten heel mooi geworden. Hier zal je oma vast erg mee in haar nopjes zijn. Inderdaad wat een leeftijd. Alvast gefeliciteerd en een fijne dag dan, zal vast ook wel een emotionele dag voor jullie zijn.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast van harte gefeliciteerd Desiree met je oma. Zeker te weten dat ze hier blij mee gaat zijn..zo'n mooie kaart met persoonlijke noot erop. Dat wordt vast een dag met een lach en een traan maar fijn dat ze het toch mee mag maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel bijzonder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat lief....dat gaat ze zéker heel mooi vinden....net als wij. Fijn dat je meedoet aan de challenge bij WLVC, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super om zo'n oude foto te gebruiken!
    Heel leuk verwerkt op je kaart, origineel en persoonlijk zo!
    Bedankt voor je deelname bij wlvc!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, super mooi met heel veel leuke details.....
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen