maandag 18 augustus 2014

LEUK!!

Lieve allemaal,

Van daag heb ik twee leuke nieuwtjes te melden.
Sinds deze week ben ik lid van het designteam van hobbyhome, uiteraard ben ik er trots op dat ik daar mijn bijdrage mag leveren en hoop veel mensen te kunnen inspireren!


En waar ik ook heel trots op ben is dat op de komende beurzen dit najaar waar Kimya verpakkingen zal staan mijn creaties in het echt te bewonderen zijn!!!






Dit is een greep van de creaties die er te zien zullen zijn. De andere twee komen later nog voorbij op mijn blog, maar ik ben benieuwd of jullie ze herkennen!!


Liefs, Desiree

8 opmerkingen:

  1. Heel gaaf voor je Desiree . heel veel plezier bij HH!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Desiree!
    Veel succes gewenst met je DT schap bij Hobbyhome.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een eer Desiree om bij Kimya jou spullen in het echt te mogen bewonderen, ze zien er fantastisch uit.....gefeliciteerd
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!! Ziet er goed uit.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Wat leuk voor jouw. Wat je nu al toont is al supermooi. Ben benieuwd naar de rest.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Desiree nou ben benieuwd of ik ze in het echie kan zien want ik ga naar Zwolle v/d week dan kan ik ze nog een keer bewonderen, want het zijn beauty,s hoor meis.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk voor je en wat heb ik weer een schatjes van kaarten voorbij zien komen! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een super gave uitdagingen heb jij zeg!! I wish... gezellig dat je langs bent gehopt en ik ga nog even verder genieten van al je mooie creaties!

    liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen