Volgers

dinsdag 12 augustus 2014

happy birthday

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer, het knutselen heeft ff op een laag pitje gestaan, maar op het moment ga ik weer als een speer!. Heb zelfs mijn opdrachten voor Kimya al tot en met oktober af...

Deze keer heb ik een verjaardagskaartje gemaakt.


Ik vindt het wel sjiek geworden zo in grijs. Tilda heb ik natuurlijk weer gekleurd met mijn twinklingetjes. Ben ook deze week eindelijk eens begonnen om een kleurenkaart te maken van mijn twinkling h2o, is toch wat makkelijker om de goede kleur te vinden. 
En vandaag heb ik ook nog mijn hobbykamer helemaal opgeruimd en gepoetst, goed bezig, toch? Nu nog ff genieten van een weekje vakantie en dan volgende weer weer beginnen.

Ik vindt het gezellig als je een reactie achterlaat!'
Liefs, Desiree


6 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een prachtige kaart, je hebt het afdrukje ook geweldig mooi ingekleurd.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, Desiree. This Tilda is so cute. Love all your gorgeous diecuts.
    Thanks for coming over to play with us at the Magnolia-licious Challenge.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card, Desiree. Beautiful design and love the die cuts. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous Desiree. Love the colour combo and sentiment. Thank you for joining us at Marvelous Magnolia, good luck and I hope you will join us in the next challenge.
    Hugs
    Gina x

    BeantwoordenVerwijderen