Volgers

zondag 1 juni 2014

Groetjes

Hallo lieve allemaal,

Genieten jullie ook zo van dit lange weekend. Heerlijk hè. Afgelopen donderdag was het een uitstekende dag om lekker binnen te knutselen, wat was het koud..... Ik moest er wel nog even door, want hier in het dorp is het kermis, tja en met 2 jongens van (bijna) 9 en 11 moet je daar toch heen!
Maar er bleef genoeg tijd over om te knutselen, dus ik heb wel 3 creaties gemaakt. 2 houden jullie van mij te goed, die kan ik helaas nog niet plaatsen. Maar deze wel. Weer zo'n schattige Tilda uit de nieuwe serie. Ik heb haar gekleurd met twinkling h2o. De kleuren die ik gebruikt heb zijn rich cocoa, wintermist grey en rubilite, de huid heb ik gekleurd met distress inkt.






Liefs, Desiree

9 opmerkingen:

  1. Wat een dotje, ontzettend mooi gemaakt en Tilda staat er weer netjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje Desiree, ik vind hem prachtig, deze digi is ook zo ontzettend lief.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke creatie! en zo mooi in elkaar gezet...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die stempel toch een sweetie hè?! Mooi ingekleurd Desiree en je kaart is beeldschoon!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is absolutely darling! I love this Tilda! Thank you so much for sharing this beauty with us at Tilda's Town! Good luck,
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. really cute card, love the shape
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So pretty, lovely shape and this is such a cute Tilda. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your Tilda's a doll! Darling card! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen