Volgers

donderdag 12 juni 2014

cadeaudoosje

Hallo lieve allemaal,



Vandaag is het mijn beurt om een creatie te plaatsen op het blog van Kimya. Ik heb deze keer een kraft doosje gepimpt. Deze zijn er in verschillende maten en zijn erg leuk om een klein cadeautje in te verpakken.

Tilda heb ik gekleurd met twinkling h2o en de kleuren die ik gebruikt heb zijn wintermist grey, wine en roses, rose petal,  olive vine en blue ice.


Liefs, Desiree

challenge:http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2014/06/time-for-magnolia-challenge-59.html

10 opmerkingen:

  1. Schitterend Desiree, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een beauty van een creatie echt gaaf doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig doosje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige creatie bedankt voor je deelname bij dscc

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Errug sweet Desiree!! Inderdaad leuk als kadoverpakking!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief doosje heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij DSCC.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke creatie Desiree.
    Bedankt voor het meedoen bij Time for Magnolia.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk lief doosje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen