Volgers

zondag 27 april 2014

geluk....

Goedemorgen allemaal,

Daar ben ik weer. Hebben jullie allemaal een gezellige eerste koningsdag gevierd gisteren? Is wel ff wennen hoor, blijf maar koninginnedag zeggen, haha

Wilde eigenlijk gisteren dit kaartje plaatsen, maar ik was een beetje te laat thuis....




 Ik heb Tilda gekleurd met twinkling h2o en het papier is van maja design. Verder de lieve hartjes rand van noordesign en wat andere mallen van magnolia en spellbinder.
Ik wil met deze kaart meedoen aan de volgende challenges:
http://simplymagnolia.blogspot.nl/
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2014/04/nieuwe-challenge-bij-hobbyhome.html


En dan had ik deze week nog een drie keer geluk!
Ik won 2 molotow markers bij de bloghop van colourstock.
Ik was randomwinnaar bij simply magnolia waar ik een kadobon won van the ribbon girl.
En ook won ik nog een kadobon van hobbyvision.
Nou als dat geen geluk is!!!

Fijne zondag allemaal!
Liefs, Desiree

10 opmerkingen:

  1. Hi Desiree
    This card is so Beautiful and the blooms are gorgeous.
    Love the pink colors, it makes you happy!
    Thanks for sharing at Simply Magnolia Challenge and good luck!
    Hugs Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Desiree, ik vind hem prachtig. Wat een bofbips zeg, gefeliciteerd met al je prijzen, hoe leuk is dat, super voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een geweldige leuke kaart gemaakt, leuk dat je meedoet met de challenge bij Hobbyhome,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey bofkont!!! Geweldig leuk Desiree, een dikke proficiat!! Je creatie is weer een plaaaaatje met zulke mooie details en prachtig ingekleurd weer.
    Enne............ik zeg/zei ook nog steeds koninningedag....errug!!! Hahaha!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful book card! Stunning papers, layers and dies. Beautiful colors and image. :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. And I forgot to say: Thank you for joining us at Marvelous Magnolia! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning creation Desiree, your Tilda is coloured beautifully and the design is perfect!
    Thanks for adding Gorgeous Blooms for us at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Desiree, ik zou jou graag even willen mailen maar kan geen mail-adres vinden. Is het misschien mogelijk dat jij MIJ even mailt? apolloniadejong@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen