zondag 16 februari 2014

alles mag bij KIC

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij KIC en het thema voor deze keer is alles mag.

Ik heb twee cadeauzakjes gepimpt, leuk om te doen en leuk om te krijgen. Ik maak ze meestal voor de verjaardagen van de vriendjes en vriendinnetjes van mijn zoontjes. We doen er dan meestal iets lekkers en wat geld in.



Doen jullie allemaal weer gezellig mee? Je hebt twee weken de tijd.
Neem ook nog even een kijkje op het blog van KIC om te zien wat voor moois mijn maatjes van team groen hebben gemaakt.

Liefs, Desiree

8 opmerkingen:

  1. Ik vind ze alle twee prachtig ben wel benieuwd of je ze met spectrum noir hebt ingekleurd?
    En hoe gaat het met je wil het al iets bezinken en kun je een beetje je balans vinden? of ga je nog vaak over je grens heen?
    Fijne zondag!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heelergmooi geworden.Erg leuk ideeook.Groetjes en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer heel leuk en mooi uit. Toppie meis.

    Grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige zakjes joh! Super mooi en heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Desiree,
    Wat een leuke kadozakjes altijd leuke om te geven en zeker om
    te krijgen
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit prachtig gemaakt Desiree, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen