zondag 5 januari 2014

voor jou van mij

Hallo lieve volgers,

Ten eerste wil ik jullie allemaal het beste wensen voor 2014. Hoop dat al jullie wensen, groot en klein, uit mogen komen. En dat we weer veel creatieve ideeën van elkaar op kunnen doen.
Het is alweer ff geleden dat ik iets op mijn blog plaatste, de laatste weken had ik er de puf niet voor. Ik heb in november te horen gekregen dat ik RA (reumatoïde artritis) heb en op het moment moet ik echt even de balans vinden tussen inspanning en ontspanning.... Maar dat komt vast goed.

Dan nu mijn kaartje. Heb een kaartje gemaakt met Tilda met een grote bos tulpen in haar armen, mijn favoriete bloemen!!

 
 
En vandaag is ook weer de nieuwe challenge begonnen bij KIC en het thema is deze keer nieuwjaar!!
Kijk eens op het blog van KIC om te zien wat de dames van team roze voor mooie voorbeelden hebben gemaakt!
 
Dankjewel voor het langskomen!
Liefs, Desiree
 
Challenges: http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/ inspired by a song: tulpen uit amsterdam

18 opmerkingen:

  1. Hoi Desiree,
    Ik las net je berichtje RA in het begin is het echt zoeken om er een evenwicht in te vinden en wat is overbelasten, ik vind het nog steeds lastig en dan die nare mtx ernog bij. maar goed door dit spul functioneren we nog moet je maar denken.
    Je kaartje is weer schitterend!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Desiree,
    Jouw kaart ziet er weer geweldig uit en ik hoop dat je snel de goede balans vindt en dat we nog jaren kunnen genieten van je mooie creatie
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart en hoop dat je een goede balans kunt vinden zodat we nog heerlijk van je creaties kunnen genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohhh Desiree wat lees ik nu?! Wat erg meis. Ik hoop dat je nog wel kunt blijven freubelen. Ik hoop dat je de balans kunt vinden en dat we nog lang mogen genieten van je prachtige creaties. Dit is ook alweer zo'n bjoetie! En dan wens ik jou en je gezin alle goeds voor 2014 met veel geluk, een goede gezondheid en met veel scrapplezier!! Ook ik vind het super dat ik je heb leren kennen, je bent een warm mens!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is prachtig! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI. Ik wens je veel beterschap.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk kaartje!

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHI!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Desiree,
    wat naar voor je dat je de diagnose RA hebt gekregen. Sterkte met zoeken naar de balans. Je kaart si wel erg mooi geworden. Dankjewel voor het meedoen bij ons van EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie!
    Love de Floral Ovals mal..

    Leuk dat je meedoet met de challenge op het Hobbyhome-hobbyartikelen blog.

    Veel knutselplezier.

    Hanneke Doeze jager

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Desiree dat is niet zo een mooi bericht, dan zal je veel pijn hebben, heel veel sterkte meis. Je kaart is schitterend, wat een plaatje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart heb je gemaakt en hopelijk kan je gauw de balans vinden,lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vervelende gezondheidsproblemen maar blijven knutselen hoor.....dat verzet even je gedachten en dat heb je met deze ziekte heus nodig. Je hebt ons hier in ieder geval een prachtige kaart laten zien en wat fijn dat deze mee mag doen bij onze challenge van DSCC. Succes!
    groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf kaartje Desiree!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij DSCC!
    Sterkte met alles.....ik heb al een aantal jaren RA, dus begrijp precies wat je bedoeld!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Desiree!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Time for Magnolia.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Desiree,

    Wat een plaatje van een kaart. Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend mooie kaart!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen