woensdag 4 december 2013

CCWS #102

Het is weer woensdag, dus tijd voor weer een nieuwe challenge bij CCWS. Het was weer de beurt aan team snow angels om een kaart te maken met de volgende sketch.
 en dit is mijn kaartje geworden
 Neem eens een kijkje op het blog van CCWS om te zien wat mijn teammaatjes gemaakt hebben en doe gezellig mee!!


Ik wilde jullie ook nog even vertellen dat ik met de volgende kaartjes in de "prijzen" ben gevallen

met dit kaartje had ik gewonnen bij Miekelotte.

En met deze stond ik in de top 4 bij my besties dutch girls designs. Ik mag bij hun volgende challenge gastdesigner zijn. Hoe leuk is dat?


Groetjes Desiree




5 opmerkingen:

  1. Ohw, wauwie, wat is ie weer leuk geworden zeg. Het designpapier en de stansen op je kaartje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie!
    En van harte met je prijsvermeldingen toppi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart en een leuke sketch. Van harte met je top drie plekkie en je gewonnen prijs. Welverdiend hoor. Het zijn hele mooie kaarten. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Desiree!! Mooi stempeltje heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen