woensdag 18 december 2013

Bloghop bij CCWS

Goedemorgen dames!!
Als afsluiter van 2013 hebben we een bloghop bij CCWS. Ga even langs bij al mijn teammaatjes en laat overal een reactie achter en doe mee met onze challenge. Je maakt kans op een van de prijzen wat elk teamlid geeft een prijsje weg. Hoe leuk is dat!!!

Dit is de sketch voor deze week
 En dit is mijn creatie
 
 
De volgorde van de bloghop is:
Diana
Renata
Janneke
 
Je gaat dus vanuit mijn blog naar de CCWS challenge pagina.
 
Veel succes allemaal!
 
Liefs, Desiree
 
 
  

31 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en ook zo mooi ingekleurd!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een prachtige kaart, Desiree! Mooi gekleurd en dat papier vind ik erg mooi. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love-love-love the card! Blue is my favorite color and you have created such a nice creation with it..

    Hugs from Finland,
    Eemeli

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Desiree, bedankt voor de mooie sketch.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje, lief afdrukje en mooie kleurtjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Desiree.. super mooi geworden zeg.. en mooi geheel heb je er van gemaakt....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart,mooi in het blauw.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je je kaart weer mooi uitgewerkt, prachtige combinatie van de kleurtjes en de stansjes die je gebruikt hebt...super creabea!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Desiree!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Desiree
    mooi kaartje en wat een leuk plaatje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met die sterren en bling erin.
    Jammer dat de blog hop ten einde is, had nog wel veeeeel langer willen 'hoppen'

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke en lieve kerstkaart..

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. adorable! toute charmante, joyeux noël, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje, Desiree. Helemaal mijn stijl...

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En hop hier ben ik.
    Ik heb het hele rijtje rond geweest voor de bloghop.
    Jouw kaart is heel mooi geworden.
    Vele groetjes en fijne feestdagen,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een superleuke kaart! Heel erg mooi.
    Fijne feestdagen!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooohhh wat een schattige kaart Desiree!! Leuke sketch ook. Fijne Kerstdagen!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje en nu aan de freubel met de sketch.
    Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart en wat supermooi ingekleurd. helemaal genieten zo. Nu ik nog. Ga maar snel aan de slag. Groetjes en goede dagen toegewenst. Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart heb jij met deze sketch gemaakt. Ik vind dit ook zo'n leuke stempel van Magnolia.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, helemaal leuk!
    Fijne kerstdagen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a beautiful blue Christmas card.

    Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart met mooi kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi,

    Schitterende kaart.
    Ik wens jouw en je familie nog een heel gelukkig 2014, met boordevol leuke momenten, een goede gezondheid en veel craftplezier.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldige kaart in prachtige kleuren! Een gezond en creatief nieuw jaar toegewenst! Leuk hoor zo'n bloghop!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart Desiree, volgens mij ben ik nu iedereen bij langs geweest en zal ik mijn kaart uploaden.
    Een heel fijn, gezond en creatief 2014 toegewenst.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Mooi zo in het blauw. Een gezond en creatief 2014 toegewenst.
    Groeten, Anita

    BeantwoordenVerwijderen