woensdag 6 november 2013

Nieuwe challenge bij CCWS en winnaar candy!

Goedemorgen lieve volgers,

Vandaag mijn eerste bijdrage als DT lid bij CCWS.  De sketch is gemaakt door Janneke en kun je hier vinden. En dit is mijn kaartje geworden.

Doen jullie allemaal gezellig mee? Neem snel een kijkje op het ccwsblog om te kijken wat mijn teammaatjes voor moois gemaakt hebben.
We zijn benieuwd naar jullie creaties!!


En dan nu de winnaar van de candy bij 50 volgers, dat is geworden:
JOKE

Joke zou jij me je adres willen mailen op desireemahieu@hotmail.com. Dan stuur ik de candy snel naar toe!

Liefs, Desiree

13 opmerkingen:

  1. Een schitterende binnenkomer Desiree!! Wauw, je bent ook lekker op dreef. Toppie!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A gorgeous card Desiree. Welcome to the team. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje weer met hele mooie mallen die je ons laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Desiree, ik vind hem supermooi, een goede binnenkomer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Desiree.. wat een prachtige kaart. mooi gekleurd..super bijdrage hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart heb je gemaakt voor je eerste als DT bij CCWS!
    have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, supergaaf Desiree!! Wat een plaatje zeg. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi eerste kaartje als lid van het DT Desiree, super!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is super Desiree!
    Gezellig om je in het team te hebben :)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig eerste kaartje! Super gedaan!
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dit is een mooie creatie zeg! Top gedaan :)
    Dankjewel voor het meedoen aan de HH challenge.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super inspirerend kaartje, ik vind m geweldig!

    Groetjes van Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen