maandag 4 november 2013

Joepie!!! leuke nieuwtjes!

Ik ben zooo blij. Deze week ga ik de candy verloten, want er zijn 50 volgers!!
Verder had mijn kaartje met de uil gewonnen bij cards and scrap


En als klap op de vuurpijl kreeg ik van Ilonka van Cheerfull sketches challenge een mail met de vraag of ik in hun design team wilde. Daar hoefde ik niet zolang over na te denken en ik kan je vertellen ik voel me er helemaal thuis, wat een gezellig clubje!

Woensdag kom ik terug met de winnaar van de candy!.

Fijne avond allemaal

Liefs, Desiree

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Desiree dat je in het DT bent gevraagd!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wij zijn blij met jou Desiree in het team, helemaal gezellig en leuk, welkom nogmaals. Gefeliciteerd met je gewonnen kaartje, hij is dan ook super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je DT schap en met in de prijzen vallen je kaart is ook schitterend.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldschoon is je kaart en prachtige kleurtjes en wauwww wat een feestje is het bij jouw Van harte gefelicteerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk en goed nieuws!
    gefeliciteerd!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 50 volgers en met je nieuw DT-schap!! Joke gefeliciteerd met je gewonnen candy en Desiree bedankt voor de kans. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen