Volgers

zaterdag 12 oktober 2013

warm thoughts



Een kerstkaartje in 1 van mijn favoriete kleurtjes!. Moet nu toch echt wel hard gaan werken aan mijn voorraad kerstkaartjes.... Volgens mij heb ik er pas 4...
Hier in Brabant is het deze week herfstvakantie en met die vakantie is ook het herfstweer begonnen, dus heerlijk weer om te knutselen.

Ik heb Tilda weer gekleurd met mijn twinklings , de stempels zijn van Whimsy. Ik had geen bruine lintjes, dus heb ik witte lintjes bruin gespoten met glimmer mist...

 
Fijn weekend allemaal
 
Liefs, Desiree
 
 
Challenges:

11 opmerkingen:

  1. super mooi kaartje met heel mooi afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw,wat een beauty van een kaart.Prachtig van deze kleur.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww kwijl.... wat gaafff en ja die kleur is super mooi! Een waar pronkstuk , zonde om weg te geven hihihihih!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het helemaal eens met Antoinette....hahha!! Echt een supermooie kaart!! Geniet van je jongens deze week! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow zeg, wat een schitterende kaart! groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie kaart, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kerstkaart leuk dat je meedoet met de uitdaging bij YMAM.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg. leuk dat je meedoet met de DT-call op het CCWS blog. Heel veel succes.

    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet met de DT-call bij CCWS...succes!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Desiree , wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt voor onze BINGO ! Leuk dat je meedoet bij TFM. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Desiree,
    Ik kom als je DT maatje even je blog uitpluizen haha.
    Zodat ik een wat beter beeld heb van welke leuke kaartjes je allemaal maakt,
    Erg mooie zag ik al voorbij schieten leuk hoor.
    Deze vind ik ook echt een plaatje!
    Liefs, Linda
    Ps. Ben natuurlijk meteen volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen