vrijdag 25 oktober 2013

vandaag weer een kerstkaartje. Ik moet zeggen ik ben goed op dreef, haha.
Van de week had ik alvast m'n papier gesneden en m'n stansjes uitgedraaid, moest alleen m'n plaatje nog kleuren.
De spulletjes die al klaar waren had ik op de vensterbank gelegd en toen had ik het raam opengezet.
Mijn zoontjes zaten aan de eettafel en zagen ineens allemaal "dingen"op de koepel boven de eettafel liggen....
Je snapt het al, mijn voorbereidingen waren zo het raam uitgewaaid!!
Dus nu ligt hier op ons platte dak van dat mooie magnoliapapier te zwemmen in het water snik, snik.
Maar goed dat het komende week kreadoe is kan ik weer nieuw papier kopen! Heb er zin in!

Dan nu mijn kaartje


Gemaakt in grijs, toch ook wel favoriet.

Groetjes en alvast een fijn weekend.

Liefs, Desiree

3 opmerkingen:

  1. WAUW Desiree, wat ontzettend mooi meid!! Wat een details, kom ogen tekort, echt geweldig mooi!! En wat supererrug voor je dat je papier is weggewaaid. Heeeeeel chagrijnig ook!! Maar nog maar een paar nachtjes slapen........Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, leuk met het gebruik van veel grijs. Bedankt voor het bezoeken van mij blog :)

    BeantwoordenVerwijderen