Volgers

woensdag 18 september 2013

vandaag is jouw dag

een kaartje met een ongelooflijk lieve stempel van wee stamps, wat zijn die toch leuk!!. Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn neefje die aanstaande vrijdag alweer 1 jaar wordt. Wat vliegt de tijd!



Ik heb hem natuurlijk gekleurd met twinkling h2o, wat is hij lief, he??

Ik kom deze week nog een keer terug met een foto van de candy die nog steeds op mijn blog loopt bij het behalen van 50 volgers, en dat is bijna!......

Liefs, Desiree

Challenge: http://decreatievezebra.blogspot.nl/

6 opmerkingen:

  1. Oooo, wat een schattig kaartje, daar zal je neefje erg blij mee zijn!
    Mijn halve kleuterklas houdt van dino's.
    Mooi ingekleurd!
    Fijne avond
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje heb je voor je neefje gemaakt Desiree, alvast gefeliciteerd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad een erg lieve stempel, mooi ingekleurd ook. Je kaart ziet er supers ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje. Je neefje vond het vast erg mooi, al is hij dan nog klein.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen