Volgers

zondag 29 september 2013

Challenge 17 bij KIC

Vandaag start alweer de zeventiende challenge bij KIC. Dit keer is het thema: Alles mag! E dit is mijn bijdrage.



Ik heb dit doosje gemaakt voor het dochtertje van een vriendin. Ze was er erg blij mee!.
Kom eens kijken op de site van KIC om te kijken wat mijn teammaatjes van team groen allemaal voor moois hebben gemaakt. We hopen dat jullie allemaal mee doen.
De sponsor van deze challenge is bea's hobbyplaneet. de prijs is nog een verassing....

Fijne zondag allemaal!

Liefs, Desiree

5 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik kan mij voorstellen dat ze er erg blij mee was.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend gemaakt Desiree, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het toch altijd weer leuke en sprekende creaties van jou!Het doosje is dan ook echt weer een toppertje en zo lief!!

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen