zaterdag 31 augustus 2013

On your special day

Vandaag een kaartje met zo'n super leuke Bestie!. Wat een schatjes zijn het toch.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/, waar je bingo moet hebben. Nou dat heb ik met roze, bloemen en parels.

Sinds deze week heb ik mijn eigen hobbykamer, waar ik superblij mee ben. Nu hoef ik niet steeds alles weer op te ruimen, omdat er gegeten moet worden. Heerlijk een kamer vol frutsels! (en de strijkplank).... da's dan weer minder maar ja dat moet ook gebeuren.
 
Challenge:http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/ alles mag
 
Fijne dag allemaal!
Liefs, Desiree

11 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, echt roze. Leuk dat je mee doet bij de Dutch Besties en graag tot een volgende keer.

    fijn weekend en groetjes,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Desiree,
    Bedankt voor je complimentjes op mijn blog.
    Heerlijk een eigen hobbykamer en strijken....gewoon snel na het drogen opvouwen dat scheelt veel heb ik gemerkt.
    Jij maakt ook super vrolijke kaarten!
    Die sponge bob lego foto met je zoon, prachtig en je zelf gemaakte roos op de kaart met de gestempelde roos schitterend!
    Leuk dat je mijn volger ook meteen bent geworden, dat ga ik ook eens even doen bij jou...al ben ik niet altijd overal goed bij met volgen maar ik doe mijn best!
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dit heb je beeldschoon gemaakt, mijn complimenten Desiree.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Desiree, ik vind hem supermooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Desiree,

    Leuk kaartje. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Desiree, je kaart is prachtig, je hebt gelijk de Besties zijn héél leuk, jij hebt een mooie kaart gemaakt. Dank je wel voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een super leuke kaart Desiree.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart en bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gebruikt Desiree, schattig met de Besties. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vrolijk kaart, en bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen