Volgers

vrijdag 23 augustus 2013

een heerlijke dag!

Goedemorgen lieve volgers,

Hier ben ik weer!
 Vandaag met een zomers kaartje, wat is ze lief, he?

Morgen ga ik naar Den Bosch naar de knotsgekke kaarten en scrapdagen, ik heb er onwijs veel zin in, alleen is het niet zo goed voor mijn portemonnee... Maar soms mag je jezelf verwennen toch?
Zijn jullie ook al geweest?




 
Als jullie zin hebben doen jullie dan mee aan de challenge bij KIC. De opdracht is geen vierkant, dat moet lukken toch?
 
Liefs, Desiree
 
 

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en super leuk dat je ook meedoet met de challenge bij creaine.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! En lekker zomers :)

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beauty van een kaart zo mooi.Veel plezier morgen op de beurs.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Desiree, supermooi. Geniet morgen van de beurs, heerlijk voor je. En nee ik ben niet en ga niet helaas, want mijn beursje heeft mij gezegd dat ik niet mag ;-)
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje Desiree, zo mooi met die mooie rand en de vlinders aan de zijkant. Tilda met haar ijsje maakt het helemaal af.

    Fijn dat je meedoet met de zomerchallenge bij AnMaCreatief.

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Desiree. Leuk dat je meedoet bij de challenge van Creaine. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooohhh Desiree ik heb helemaal je geweldig leuk nieuws gemist. Een dikke proficiat meid!!! Veel succes en vooral veel plezier met je DT-plek! Je kaart is weer een schatje zeg!! Helemaal top! Leuk je gisteren weer even gezien en gesproken te hebben!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje en van harte gefeliciteerd met je DT-schap.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. MMMMMM, zo'n heerlijk ijsje is echt zomer. Mooie kaart!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de ZOMERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen