zondag 18 augustus 2013

challenge 14 bij KIC

Vandaag is challenge 14 van start gegaan bij KIC. De opdracht is NIET vierkant of rechthoekig, dat moet wel lukken toch?
Kijk maar eens op het blog van KIC om te zien wat voor mooie creaties mijn teammaatjes van team Roze hebben gemaakt.
De prijs wordt gesponsord door:
kreatrends; met een cadeaubon twv. van 12,50.

Wij zijn benieuwd naar jullie creaties.

Ik laat jullie nog snel even 2 cadeaulabels zien die ik dit weekend heb gemaakt voor aan de cadeautjes van de verjaardagen waar we vandaag naar toe zijn gegaan.



En nu zoek ik snel mijn bedje op. Welterusten allemaal!

Liefs, Desiree

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer schitterende creaties gemaakt Desiree, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende labels! Prachtig en tilda vind ik zooo lieff!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen