Volgers

dinsdag 13 augustus 2013

10 jaar en super leuk nieuws!!

Hallo lieve allemaal,
Vandaag een kaartje voor het vriendje van mijn zoon die morgen een feestje geeft, omdat hij 10 jaar wordt. Hiep Hiep Hoera!

En dan het leuke nieuwtje! Ik mag plaats nemen in het DT team van KIC. Ik zit in team groen en heb er ontzettend veel zin in! Wie weet zie ik jullie creaties voorbij komen....

Deze keer dus geen Tilda op mijn kaartje, daar maak ik die stoere tienerjongens niet blij mee, denk ik..haha

Fijne avond allemaal
Liefs, Desiree

Challenge:http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/2013/08/nieuwe-uitdaging-verjaardagskaartje.html

4 opmerkingen:

  1. Wat supergaaf voor je Desiree, gefeliciteerd en heel veel plezier op het challengeblog van KIC. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Desiree,

    Veel plezier met je DT lid bij KIC. Supermooi kaartje heb je gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuwwww tofff joh van harte gefelicteerd en je kaartje is het bewijs hahahaha... mooi hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je DT schap en wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen