Volgers

zaterdag 27 juli 2013

Roze roos

Hallo allemaal,

Helaas zit mijn vakantie er weer op. Dinsdag mag ik weer gaan werken. Ik heb er ook wel weer zin in, hoor!.
Vandaag heb ik eerst heel fanatiek gesport (moet af en toe gebeuren) en heb ik met mijn zoontje zijn lego gesorteerd en dat is echt een hels karwei, want hij heeft een lading...Hij weet precies waar alles van is en bouwt het liefst naar eigen fantasie, zoals deze spongebob...
 
En ik heb ook nog gefreubeld een mooie kaart met de roos van Noor!



Heb het gekleurd met twinkling h2o olive vine en rose petal, ook de zelf gemaakte roos heb ik gekleurd met glimmer mist en daarna met twinkling h2o. Stansjes van Joy en papier is van pion.

Dankjewel voor de leuke reacties op mijn  vorige kaartje. Gezellig om te lezen!
Liefs, Desiree

Challenge: http://www.cardsandscrap.nl/ in de tuin
                  http://creapaleis.blogspot.nl/p/wedstrijd.html alles mag
                  http://crealing.blogspot.nl/ geen vierkant
                  http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/ kleuren
                 

8 opmerkingen:

  1. Zo, die Spongebob is goed gelukt zeg. Knap hoor!! En je kaart is schitterend. Echt WAUW!!! Hele mooie kleuren en ook supers ingekleurd. Enne...............hoe gek ook ik had totaal géén afkickverschijnselen, hahahahhahah. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap zeg hoe hij die Spongebob heeft gemaakt, Nick zal er jaloers op zijn. Ik vind je kaart ook weer een toppertje Desiree, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Desiree, heel erg mooi.
    Liefs van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    prachtige kaarten Desiree. Ja, mijn vakantie zit er ook op. Maandag terug gaan werken. 2 weekjes maar en dan terug een weekje verlof.

    Super mooie sponge bob heeft je zoontje gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie Spongebob zeg! Knap gemaakt hoor! Jouw kaart vind ik ook een beauty, erg mooie stempel is dat zeg! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week! Groetjes en fijn weekend,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een inventief jochie, heelngaaf de spongebob en jouw kaartje mag er ook zijn, heel mooi met het roze en je mallen zijn beeldschoon.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke Spongebob! Knap hoor!!
    Je kaartje ziet er heel erg leuk uit!! Mooi gedaan! En leuk dat je meedoet bij Cards & Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart is dat, Desiree.
    Leuk dat je meedoet met de Cards & Scrap Challengeblog.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen