Volgers

zaterdag 29 juni 2013

Succes

Goedemorgen lieve mensen,
Vandaag wil ik jullie een tag laten zien. Ik heb deze gemaakt voor een collega van mij die voor haar zelf is begonnen als pedicure. Als cadeautje heb ik een oliebrander met allemaal verschillende geurtjes gekocht. Kan ze de "voetengeurtjes"mee verdoezelen. haha
Ik heb Tilda natuurlijk gekleurd met twinkling h2o.
Jurk en schoenen: blue ice
haren: rich cocoa
hartjes: rose petal
champagne: mocha rose
huid: distress inkt tattered rose
HEt papier is van Pion, en natuurlijk de vlinders van Joy!. Ik  vindt dit echt een gave stans.


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, en geniet van het zonnetje. Er wordt belooft dat ze gaat komen.

Liefs, Desiree

Challenge:http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2013/06/kic-challenge-10-bingo-en-dt-call.html

7 opmerkingen:

  1. Schitterende tag en wat een leuk cadeau heb je voor je collega gekocht.Groetjes Joke. En een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a gorgeous card sweety^_^
    Adorable image and beautiful colors^_^
    Happy weekend and big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt! Echt heel mooi, en wat een super afbeelding heb je gebruikt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Wat een schitterende kaart. Super mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tag Desiree!! Mooi zeg die vlinderrand en een origineel k-do voor je vriendin de pedicure. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kado en mooi gemaakt!
    Bedankt voor je deelname aan kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen