zondag 23 juni 2013

Cheerful sketches challenge

Hier ben ik weer met een kaartje voor de challenge bij het nieuwe blog cheerful sketches challenge. Je moet een kaartje maken naar het voorbeeld van de sketch, Erg leuk om te doen!
Tilda heb ik natuurlijk weer gekleurd met mijn twinkling h2o's. De grote roze bloem en de vlinderrand zijn gemaakt met mallen van Joy! Heb de floral flourishes mal voor mijn verjaardag gekregen en wat is het toch leuk om zelf bloemen te maken! Weer een verslaving erbij! haha.

Hier in het zuiden is het bijna vakantie, mijn zoontjes moeten nog 1 week naar school. Heerlijk toch zes weken vrij. Dat wordt extra veel freubelen.

En een warm welkom aan mijn nieuwe volgers, nog maar 10 en dan gaat de candy er uit. Ik ga snel ook eens op jullie blogs kijken.

Liefs, Desiree

Challenge: http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2013/06/time-for-magnolia-challenge-19-summer.html
http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.nl/

11 opmerkingen:

  1. Wat steekt die vlinderrand er toch mooi uit, Desiree en je zelf gemaakt bloem is ook al zo mooi!
    Je hebt Tilda weer supers ingekleurd. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Desiree, hij is supermooi en hier nog 2 weekjes en dan heerlijk vakantie, nou jou mijn mannetjes dan, ik moet nog 3 weken werken en dan heerlijk 3 weken vrij, hoe fijn is dat vooruitzicht.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Desiree prachtig.

    Liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Desiree!Leuk dat je mee doet met de DT call van ons nieuwe blog Cheerful Sketches! Veel succes!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt een mooi kaartje heb je ervan gemaakt Desiree!
    Het gaat steeds moeilijker worden voor ons om een goede keuze te maken!

    Liefs, Jeanine
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaartje zeg.
    Dank voor je bijdrage aan de challenge bij DMCC
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie lieve kaart is dit
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moie kaart! Leuk met de vlinderborder.
    Bedankt voor het mee doen bij DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen