Volgers

maandag 6 mei 2013

70 jaar!

Hallo blogvriendinnen!
Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke weer? Nou ik wel, maar vanavond heb ik toch ook weer heerlijk zitten knutselen, ja dat schiet erbij in als er buiten zo'n zonnetje schijnt.

Deze kaart heb ik gemaakt naar een patroontje van een sol, alleen heb ik het iets anders gedaan.
Ik heb gebruik gemaakt van het mooie papier van Pion design, toch wel mijn favoriet.
En tilda heb ik natuurlijk weer gekleurd met mijn twinklingetjes....
Haren en schoenen: cocoa rich
Bloemen: wild vine en mocha rose
Pakje: rose petal
Huid: distress inkt tattered rose.

Hopelijk is de 70-jarige die dit kaartje gaat ontvangen er blij mee!
Nog 14 volgers te gaan en dan gaat de candy eruit, spannend!!
 
Slaap lekker allemaal.
Liefs, Desiree

10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje weer Desiree, ik vind hem supermooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi is deze kaart,prachtig ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal weer prachtig uit Desiree!! Hier zal de jarige wel erg blij mee zijn. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. Prachtige kleuren en leuke details.
    Leuk dat je mee doet aan de candycallenge bij EHI.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is mooi geworden, ik kon helaas niet meedoen, maar wil hem nog wel gaan maken,

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gjoetie van een kaart Desiree.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Good morning my dearest friend^_^
    Just gorgeous creation^_^
    Adorable image^_^
    Happy weekend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt ☼

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI ☺

    Een gezellige (knutsel)week nog ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen