Volgers

woensdag 10 april 2013

warm winter wishes

ik heb maar weer een kerstkaartje gemaakt, dan hoef ik aan het einde van het jaar niet zo te stressen....

gekleurd met twinkling h2o;
pak: rich cocoa
schoenen;china black
gesp op schoen: daffodil
huid: distressinkt tattered rose

Challenge:http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2013/03/time-for-magnolia-christmas-challenge-08.html

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn jongenskaart en het hartjesdoosje. Leuk om te lezen.
Welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden!

Liefs, Desiree

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kerstkaartje Desiree, wat een superleuke stempel is dit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Desiree. Bedankt voor je deelname bij TFMC. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goed begin is het halve werk. Goed bezig met je kerstkaarten Desiree!! Ziet er weer mooi uit. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen