maandag 1 april 2013

Lente!!

Als je vandaag naar buiten kijkt ziet het er toch wel uit als een heerlijke lente dag! Daarom vandaag dit lieve cadeaudoosje.

Tilda heb ik gekleurd met twinkling h2o:
haren en schoenen: rich cocoa
jurk, bloem en vlinders; icy en iris en razzleberry
blaadjes bloem: olive vine
sokken: oyster
huid: distressinkt tattered rose
Het doosje komt van de action en het papier is van pion
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2013/04/anmacreatief-challenge-19-april-2013.html
Challenge: http://duymelot.blogspot.nl/
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/


Geniet nog van deze mooie zonnige tweede paasdag!
Liefs, Desiree

11 opmerkingen:

  1. Ah wat schitterend gemaakt weer Desiree, ik vind het prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Desiree ben ik nog eventjes, wil je zeggen dat ik het leuk dat je meedoet aan de creatie-uitdaging bij de NKU. Destijds was ik dat nog niet vandaar dat ik nog eventjes langskom. Dank je wel.
      Liefs van Anita

      Verwijderen
  2. WOW, je hartendoosje is supermooi geworden Desiree en wat heb je ook weer mooi ingekleurd!! Schitterend zeg! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Desiree,

    wat een ontzettend lief doosje heb je gemaaktmet mooi papier en wat gezellig dat je meedoet met de challenge van Duymelot.
    Zou je alleen de link naar ons Duymelot blog ook nog actief kunnen maken?
    Als mensen er dan op klikken komen ze direct op ons blog, nu gebeurt er niets,

    succes met de challange,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty van een doosje,prachtig met wit paars kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi my friend, I hope you passed a beautiful Easter holiday ^_^
    Your creation is wonderful as always ^_^
    A big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt! Ik heb al vaak met dat doosje in mijn hand gestaan ;-) Ik vind dat je er zo iets moois van hebt gemaakt! Misschien dat ik hem toch maar eens mee moet nemen... Maar dan moet ik er ook weer tijd voor hebben, zucht... Het papier is super en deze lieve stempel is ook één van mijn favoriet!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig en stijlvol doosje heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig doosje heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de creatie-uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen