woensdag 24 april 2013

Chocolate

Deze stempel is echt te lief voor woorden.Zo lief zoals Tilda daar kijkt. Ik vindt het echt een sjieke kaart geworden! Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn lieve collega, die na vele middagen samen toch ook wel een dierbare vriendin is geworden. Helaas vanwege de crisis wordt haar contract niet verlengd.... Zij is dol op chocolade, vandaar de tekst "chocolate is good but our friendship is better!"

Deze kaart wil ik ook gebruiken voor de DT call bij dutch magnolia lovers.Dus eigenlijk als een soort sollicitatie, Spannend hoor! Duimen jullie mee voor me??
TIlda heb ik gekleurd met twinkling h2o:
Haren: rich cocoa
Jurk en schoenen: pewter
Bloem: olive vine en rose petal
Huid: distress inkt tattered rose
Het papier is van pion design


 
 
 






 
Maar er zijn zoveel leuke, lieve stempels van Magnolia!




Hierbij nog enkele van mijn creaties, dit is dus mijn stijl van kaarten maken. Magnolia stempels zijn toch wel favoriet om kaarten mee te maken, voor elke gelegenheid is wel een passende stempel te vinden. Ik houd erg van de romantisch, nostalgische stijl.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik graag van jullie! Mijn emailadres is desireemahieu@hotmail.com.
 
Liefs, Desiree

 
 
 

16 opmerkingen:

  1. Spannend of het je gaat lukken ik wil je in ieder geval succes wensen.
    En je kaart is prachtig geworden, door de economische crisis verdwijnen er toch wel veel banen.maar gelukkig heb je er wel een vriendin aan over gehouden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt Desiree, ik vind ze prachtig. Wat ontzettend jammer dat het contract van je "vriendin"collega niet is verlengd, zo lief dat je dit voor hebt gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart, woww ik vind hem heel erg
    mooi, ook de indeling, super !

    Bedankt voor je 2e deelname aan de Challenge
    bij Kleurenfestijn ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, schitterende kleuren....
    TOP hoor !
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaartjes en ja je tekst vind ik ook helemaal geweldig helaas wel erg jammer voor je collega/vriendin, maar ik denk dat ze met dit cadeautje erg blij zal zijn.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Desiree , wat een prachtige kaarten laat je hier zien !! Leuk dat je meedoet met onze DT-call. SUCCES ! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fabulous cards my dearest friend^_^
    Adorable images and wonderful embellishments as always^_^
    Have a sweet weekend^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is weer schitterend Desiree. Heel chique!
    Heeeeel veeel succes met je DT-call. Spannend hoor!!
    Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zeg Desiree wat een schitterende creaties zeg! Supersssss! Succes met onze DT-call en bedankt voor je deelname aan DML! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Desiree,

    Mooie kaarten heb je gemaakt hoor!!
    En wat leuk dat je meedoet met onze DT call.

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, mooie kaarten zeg en hartstikke leuk dat je meedoet aan onze DT-call. Ik wens je heel veel succ6.

    heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kaarten laat je aan ons zien, Desiree. Succes en bedankt voor je deelname aan onze DT-call bij DML!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Desiree,
    Prachtige kaarten!
    Superleuk dat je meedoet aan onze DML DT call.
    Bedankt.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Desiree, dit ziet er ook heel goed uit zeg, je maakt het ons zeker niet makkelijk haha bij onze keuze voor de nieuwe DT leden! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen