Volgers

zaterdag 16 maart 2013

Hallo allemaal,
Gisteren was ik bij Nicole voor een workshop inkleuren met twinkling h2o. Dit is echt superleuk om te doen, en het geeft een erg mooi resultaat!!



Of wil je graag eens een mooie kaart bij Nicole maken dat kan ook!
Deze heb ik in februari gemaakt tijdens een workshop scrapkaart maken.
Kijk eens op het blog van Nicole ze maakt echt prachtige kunstwerkjes, en wil jij dat ook eens maken neem dan snel contact met haar op voor een workshop!

Verder wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, gezellig dat jullie op mijn blog komen kijken. Ik zal snel ook eens op jullie blogs gaan kijken.

Fijne avond.
Liefs, Desiree
 
 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Desiree,
    Ik las bij Nicole, dat je een natuurtalent bent, je kleurt echt heel mooi in en..als ik niet zo ver weg woonde,zou ik graag een keer nar Nicole gaan..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar de kaarten die je hiervan gaat maken, Desiree. Ik vond het gisteren erg gezellig en je hebt echt talent. Dank je voor je deze geweldige reclame. Lief van je. Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar de kaarten die je hiervan gaat maken, Desiree. Ik vond het gisteren erg gezellig en je hebt echt talent. Dank je voor je deze geweldige reclame. Lief van je. Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er helemaal schitterend uit Desiree, supermooi ingekleurd, zoals Nicole al zei je bent een natuurtalent.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi ingekleurd. Ben erg benieuwd naar je kaartje, die je er mee gaat maken.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen